tentang rasa


Dia dah lama ada
Aku yang tak pernah nampak
Sejak akhir-akhir ni, dia selalu muncul

Bila aku sedang melalui hari-hari yang serabut dan kelam
Dia datang menguntum senyum, warnai hari
Hilang segala resah dan lelah

Bila aku lupa Tuhan
Dia ingatkan

Bila perlakuan aku di luar batas
Dia tegurkan

* Syukur. Setiap hari awak kejutkan saya solat subuh, ingatkan saya bila saya alpa, marah saya bila saya tak berhijab. Syukur.Syukur.Syukur.Harap berkekalan, dan saya janji akan jaga persahabatan kita.Cara awak macam ayah saya.Dulu, list lelaki yang saya percaya dan kagum, hanya 3 orang, awak dah jadi yang ke empat :)

 kalaula kita kenal rapat dari semester satu lagi kan?

Tiba2 rasa nak letak lirik lagu ni. *takde kaitan pun sebenarnya

Astrid-tentang rasa





Aku tersesat
Menuju hatimu
Beri aku jalan yang indah
Ijinkan ku lepas penatku
‘tuk sejenak lelap di bahumu



Tentang cinta yang datang perlahan
Membuatku takut kehilangan
Ku titipkan cahaya terang
Tak padam di dera goda dan masa


.......







1 comment: